.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارسال 2000 اثر به جشنواره قصه گویی رضوی

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از ارسال دو هزار و 150 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی خبر داد.

به گزارش مهر، قاسم عزیز زاده گرجی گفت: 60 اثر از آثار دریافتی از قصه پردازان خارجی با موضوع امام رضا(ع) است.

وی افزایش آثار ارسالی را نسبت به دوره مشابه 2.5 برابر برشمرد و افزود: قصه گویان رضوی در نخستین جشنواره قصه گویی رضوی 885 اثر ارسال کرده بودند.

گرجی ادامه داد: کانون پرورش فکری مازندران با وجود مربیان توانمند ظرفیت خوبی در امر قصه گویی دارد و با برپایی جشنواره رضوی مازندران به قطب قصه گویی کشور تبدیل شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: به دلیل استقبال مسلمانان جهان این جشنواره بعد از اتمام دوره نخست با حمایت برخی از دستگاه های اجرایی از قبیل استانداری،اداره کل اوقاف و خیریه، بانک تجارت و کانون پرورش فکری به بین المللی تبدیل شد.

دبیر جشنواره قصه گویی رضوی افزود: با راه اندازی دو دبیرخانه در کشورهای افغانستان و لبنان در بخش بین المللی این رخداد، هفت قصه برتر خارجی توسط داوران برای شرکت در این جشنواره انتخاب شد.

گرجی، از برگزاری دومین جشنواره قصه گویی رضوی در دهم و یازدهم مهر ماه سال جاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خبر داد.

وی با اشاره به40 عنوان فعالیت های فرهنگی، ادبی وهنری کانون گفت: این نهاد فرهنگی با فعالیت در 26 مرکز فعال در کل استان برای سنین هفت تا 17 سال برنامه های فاخر فرهنگی وهنری و ادبی دارد.

گرجی، از آغاز فعالیت دو مرکز در محمود آباد و فریدونکنار همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و افزود: به منظور ارتقای فعالیتهای کیفی و کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان از اعضای مستعد دعوت می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.